torsdag 29 november 2012

Jag vill ha mer knark!

Idag gjordes ytterligare ett besök hos tandtrollsdoktorn.
"Vill du ha bedövning?" frågade den snälla doktorn.
"Ja tack." sa jag efter noga övervägande.

Men nu är det så här. Jag har börjat misstänka att det eventuellt gör mest ont att få själva bedövningssprutan. Herre jösses jäklar vad det ilar i hela huvet när nålen träffar den rätta nerven.
Sen var det ju det här med själva bedövningen i sig..... "har bedövningen börjat verka?"....."nope, däremot börjar jag höra väldigt illa på ena örat nu, och det liksom domnar lite där...." ...."jaha! hur många hål i örat vill du ha? vi kan ju passa på nu.", sa käftisen glatt. Sen började han borra. Lagom till att jag var klar kände jag inte längre min underläpp; Och när jag var på väg till jobbet nån halvtimme senare började jag få tillbaka känseln. Jag tror jag behöver en högre dos av vad det nu är de har i den där sprutan.

Något annat som gör förbenat ont är alla pryttlar de ska trycka in i käften på en där man ligger. Det är slangar och klamrar och gud vet vad som sliter och rycker i mitt stackars obedövade tandkött.

Och så gör det ont när man ska betala.
Skitont.




Inga kommentarer: