onsdag 8 juni 2011

Köpt

Har (nöd)köpt ett par nya skor.
Nödköpt, eftersom det känns som att jag inte kan genomleva en hel sommar till med det enda alternativet (nåja, i stort sett) jumpadojjor.
Nödköpt, dessutom eftersom jag köpte ett par billiga "ballerinaskor" som jag känner mig så där lagom nöjd/missnöjd med. De är rätt trista och rätt osköna men vad ska man ta sig till när man inte hittar "de där" skorna som, uppenbarligen vid det här laget, bara finns i ens eget huvud.
Om sanningen ska fram, kände jag mig mer entusiastisk över storpacket favoritkattmat (ja, inte min då) och storpacket tamponger jag fann inne på Coop.

Men men. Dojjorna kostade typ 350:- så om "de där" skorna dyker upp så ryms de fortfarande i budgeten.

4 kommentarer:

Catherine sa...

bild?

mitt inre sa...

http://www.scorett.se/Woman-Brands/D-for-dasia/1041287

orkar inte fota mina egna

Catherine sa...

de va ju fina!

mitt inre sa...

tycker du det? ja, de är ju inte fula men de ger mig inte heller den där ååååååhh-känslan. nu har jag köpt ett par mjuka sulor så nu blev de lite mindre osköna hur som helst.