onsdag 1 juni 2011

BfHSäÖ

Jag tror jag måste skaffa mig ett nytt jobb.
Av flera skäl, men ett av mina större (idag, sånt växlar) är att folk är så oförmögna att skicka / svara på mail. Jag blir galen!!
Jag tror dessutom att det är starkt förknippat med den enorma bristen på information som dessutom råder. Det gör mig ännu mera galen. Man får oftast inte höra A. Däremot kan det hända att man får höra talas om B, fast då oftast inte från en säker källa. Ofta är det dessutom inte ett stor B utan ett litet och osäkert b som kan, om det vill sig illa, vara inklämt mellan diverse apostrofer eller citattecken.
Ibland inträffar C utan vare sig A eller B har hörts av. Ibland får man klart för sig att man missat hela alfabetet. Och allt detta hemlighetsmakeri för att....för att...för att...? Vem vet. Troligtvis bara det fåtal individer som har hela alfabetet framför sig.

Inga kommentarer: