lördag 15 september 2012

Hälsningar från sjukstugan

Idag var det tänkt att jag skulle en kombinerad "konferans/kickoff" med jobbet. Jag brukar tycka sånt är så där lagom roligt, men av någon underlig anledning såg jag faktiskt fram emot det.
Kanske var det just därför som jag nu inte kom iväg.
Det började med att jag inte kunde somna. Oklart varför. Efter ett par timmars snurrande insåg jag att det kändes som jag hade en klump i halsen Något som inte kunde sväljas ner. Den växte och växte och till slut tänkte jag att "Nä men det är väl lika bra att få det överstökat - jag går upp och kräks."
Men det gick inte. Det enda som hände, i princip, var att något i halsen knöts sig i kramp. Det började värka konstigt i öronen och i tungan. Mycket egendomligt. Jag hade föredragit att spy.

Och nu sitter jag här i soffan och har ont i hela kroppen och med en lite mindre men fortfarande påtaglig klump i halsen.

1 kommentar:

Catherine sa...

staaaackars eller armen habt som vi säger numera