lördag 18 augusti 2012

Leif Ivan


Han vrålade förbi oss och vinkade (till oss?).
Väl hemma igen när jag började särskåda bilderna upptäckte jag att a) han faktiskt vinkar på bilden, och b) har en liten logga bakpå båten som det står "Team Leif Ivan" på.

Team Leif Ivan.....

Kände mig nödgad att googla och voilà! Jag hamnade på Leif-Ivans blogg där det visar sig att han inte bara har just den här båten utan även är "aktuell i svenska miljonärer" har måttot "I'm the king of fucking everything" och är skitsnygg. Ser man på.



2 kommentarer:

Catherine sa...

fantastisk information. Man borde alltså ha vinkat tillbaka. Fan också

mitt inre sa...

Eller hur. Upptäckte också (det kanske du också gjorde) att hans hem var enormt smakfullt inrett och kallas Chateau Eagle Mountain. Det fick mig att för ett ögonblick tro att han bodde i fashionabla Örnsberg.