torsdag 2 augusti 2012

Bil med stil....eller nåt annat.

Idag har vi haft en spännande dag i hoodsen där jag jobbar.

Jag tror jag skrapade ihop hela 11 samtal.


Med andra ord finns det god tid för kontemplation, dumsurfande, och att se ut genom fönstret.
När jag gjorde det senare såg jag inte bara tre polisbilar (eller kanske en förvirrad polis i sin polisbil vid flera tillfällen?) utan även en alldeles extraordinär kranbil. 

KranBIL that is. Ingen lastbil med kran alltså, utan en helt vanlig personbil med kran.
En typ WV Golf med en kran på taket. Inklusive en stol att sitta på och styra kranen med.

Va? liksom...

Den susade förbi mitt fönster tre gånger (den här gången lutar jag åt att det inte var tre olika bilar faktiskt) och jag misslyckades med att hinna ta ett foto på den varje gång. Jävlars.

Inga kommentarer: