torsdag 10 januari 2013

LCHF, dag 10.

Eventuellt har jag gått ner ett kilo. Eventuellt inte.
Eventuellt är det bara felmarginalen på 90-talsvågen.

För övrigt kör vi inte LCHF utan LCHFF, där det sista F står för fascist.
Har inte ätit, bröd, pasta, potatis eller ris sen nyårsaftonen. Ingen alkohol förekommer heller. Alls. Mannen har aldrig varit så sugen på en whiskey tror jag.
Igår tänkte vi att "det finns ju alkoholfritt vin". Köpte en flarra. "Tog det dyraste." sa mannen.
49 spänn. För en Äppel-MER delux. Right.

2 kommentarer:

Catherine sa...

oj! Känner du att du mår bättre? Får du andra fördelar än att kilot bara rrrrasat av dig?

mitt inre sa...

Känner mig inte så "uppblåst" kanske, men jävlar i havet vad hungrig jag var de 2 första dagarna. Nu blir jag mätt på ingenting så man borde ju få bort valken tycker jag. Det är en prövomånad. Har inget hänt efter det blir pasta med potatisbullar.