torsdag 6 december 2012

Den stora snurren

Varför kan inte företag som man kan köpa prylar på nätet ifrån, skriva ut att de skickar grejorna med UPS?
Jag får psykbryt på att man bara får ett mail från UPS som säger att "Hej svejs, nu är vi på gång!"
Vad kul för er. Där är inte jag.
Ett litet pluttpaket, mindre än de från Bokus tror ju jag att jag får hämta på ett av Postens ombud. Inte att det ska köras ut med nån jäkla lastbil.

Och så ringer jag UPS för att göra adressändringen, och då går inte det....??!?.. Nä, såna ändringar kan inte jag göra. Det måste företaget som skickar ut paketet göra. Gaaah... Och nu försöker jag få tag på dom. Lyckas jag med att få tag på dem avlöper kanske det här väl, annars tänker UPS göra ett leveransförsök hemma hos mig alldeles oavsett att jag nu berättat för dem att det inte kommer att funka. "Det måste vi." Sen när de (helt oväntat) inte får tag på mig så skickar de ut en lapp med posten om att jag ska höra av mig för ny leveransadress. Seriöst. Det här är helt sinnessjukt.

Inga kommentarer: